Ofte stillede spørgsmål

Kunstklubben

Som medlem af Kunstklubben får du 10% rabat i butikken på Willumsens Museum, men vi har desværre ikke mulighed for at give rabat i webshoppen. Selvom du ikke får rabat i webshoppen, er der dog ofte arrangementer og aktiviteter, hvor du får rabat eller fri entré ved køb af billetter på hjemmesiden.

Du bliver medlem af Kunstklubben ved at købe dit medlemskab her: www.billetter.willumsensmuseum.dk. 

Du kan også blive medlem ved at henvende dig i billetsalget på Willumsens Museum.

Levering og retur

Fragtomkostninger beregnes, når du har indtastet din leveringsadresse og valgt din leveringsmetoden. Levering starter ved 72,- kroner inkl. pakkeomkostninger.

Vi pakker ordrer hver dag. Når din ordre er behandlet modtager du en e-mail med din ordrebekræftelse, faktura samt Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke. Bemærk, det er dit ansvar at følge din pakke via Track & Trace linket.

Hvis pakken ikke bliver afhentet eller hvis transportselskabet ikke har haft mulighed for at levere pakken hos dig, kommer pakken retur til os. I så fald bliver din ordre annulleret og vi modregner returfragten i din refundering. Hvis du ønsker pakken gensendt, bedes du lægge en ny ordre.

Hvis du har bestilt din pakke til afhentning på Willumsens Museum, kan du afhente din pakke i hele museets åbningstid. Du får en mail, når din pakke er klar til afhentning.

Pakker der skal leveres med GLS afsendes en gang om ugen på torsdage klokken 12.00. I spidsbelastede perioder, eller i perioder med helligdage, kan der forekomme længere leveringstid.

Ja, det kan du godt.

Der er 14 dages retur- / fortrydelsesret på ubrugte varer. Varen skal returneres forsvarligt indpakket og i original emballage.
Ved ombytning eller returnering sendes varen til Willumsens Museum vedlagt faktura/fakturakopi og returseddel. Udgiften i forbindelse med returnering betales af dig som kunde. Ved ombytning betaler vi fragten for tilbageforsendelsen til dig. Vi modtager ikke returvarer der er sendt pr. efterkrav.

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du f.eks. betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

– du reelt har taget varen i brug,
– den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
– du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
– du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Vi tilbagebetaler pengene til dig hurtigst muligt og senest 14 dage efter modtagelse af returforsendelsen.

Alle ordrer bekræftes automatisk (pr. e-mail). Hvis ikke du har modtaget en e-mail med en bekræftelse på modtagelse af din ordre såvel som en bindende ordrebekræftelse, anbefaler vi at du tjekker dit spamfilter. Desuden er det en god idé at tjekke, om du har angivet korrekt e-mailadresse, da fejl i denne resulterer i manglende e-mails fra os. Er dette ikke tilfældet er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du bedes venligst have dit ordrenummer klar, inden du kontakter kundeservice telefonisk.

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Du har 2 års reklamationsret på dine varer. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere  indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og senest inden for 14 dage efter fejlen blev opdaget.

I tilfælde af en reklamation ombytter Willumsens Museum varen. Vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris.

Udgiften til returforsendelser vedr. berettiget reklamation afholdes, efter aftale, af Willumsens Museum.

Gaver

Op til jul eller andre helligdage er det en god idé at beregne ekstra leveringstid. Vi sender altid med GLS, og du kan holde dig orienteret om deres leveringsfrister på www.gls.dk

Det er desværre ikke muligt at få pakket dine gaver ind for nuværende. Vi beklager ulejligheden.