Billedskole efterår 2024 0.-2. klasse

UdsolgtBilledskole efterår 2024 0.-2. klasseKom med i Billedskolenons25sep15:30ons17:3015:30 - 17:30

Arrangementsdetaljer

Kan du lide at udtrykke dig gennem billeder? Kan du lide at være kreativ og eksperimentere med materialer og udtryksformer? Så er Willumsens Museums billedskole noget for dig! På grund af museets ombygning foregår billedskolen i de kommende sæsoner på Parkvej 1 i Jægerspris.

Willumsens Museums billedskole er åben for alle, der har lyst til at lege med mange forskellige materialer – og blive dygtigere til at udtrykke sig kreativt. Vi undersøger kunstværker og materialer sammen, og øver os undervejs. I billedskolen skal vi arbejde med mange forskellige udtryksformer og projekter indenfor blandt andet tegning, maleri, skulptur, tryk, foto med mere. Undervisningen foregår på Willumsens Museum, og vi vil lade os inspirere af Willumsens kunstneriske arbejde samt inddrage museets særudstillinger og andre kunstnere.

Tidspunkt: Onsdag 15.30-17.30.

Datoer: Opstart onsdag den 25. september 2024 (10 undervisningsgange)

Bemærk: Undervisningen foregår på Parkvej 1 i Jægerspris. Ingen undervisning i uge 42

Underviser: Mille Søndergaard